Muslimah

Assalamualaikum muslimah cantik kesayangan Allah… Apa yang paling berharga yang kita miliki? Harta yang banyak? Setiap tahun ganti gadget, setiap bulan harus punya baju baru, atau...
0 404

Assalamualaikum muslimah cantik... Siapa sih sahabat itu? Perlu ngga sih kita punya sahabat? Manusia diciptakan sebagai makhluk sosial, pasti udah khatam deh tentang ilmu dasar sosial ini....

Assalamualaikum muslimah cantik calon bidadari syurga Allah…. Alhamdulillah nggak terasa sebentar lagi kita akan berpisah dari bulan Ramadhan, dan insya Allah Sally doakan kita mendapatkan...
video

Assalamualaikum bidadari cantik calon penghuni syurganya Allah... Hijrah memang tidak mudah, ada aja yang mungkin nggak suka, mengejek bahkan mencibir. Menutup aurat salah satunya, banyak...
0 238

Assalamualaikum muslimah cantik calon penghuni syurganya Allah... :) Bagaimana puasanya di hari ke 10 ini? Semoga masih istiqomah dalam berlomba-lomba meraih besarnya pahala yang ditawarkan...
0 232

Cara melepas penat yang paling mujarab biasanya dengan menikmati pemandangan alam, misalnya naik gunung, ke pantai, atau liat si dia? #eh Piknik, boleh juga kali...

Assalamualaikum muslimah cantik calon penghuni syurgaNya Allah... Indahnya hati seorang mukmin yang penuh dengan kecemasan :) Tujuan hidup seorang muslim adalah menjadi pribadi yang mukmin, naah...

Assalamualaikum Muslimah cantik calon bidadari penghuni syurganya Allah :* Sudah ada yang baca buku Diary Sally 2 #JanganSalahkanHijabnya? Kita kasih bocoran sedikit yah, jadi didalamnya ada...
0 1121

Assalamualaikum Muslimah cantik calon bidadari surganya Allah :’) Ada beberapa pesan cinta untuk Sally nih, untuk Muslimah juga, simak yuk. Berhijablah dengan ketulusan dan keteguhan...
0 815

Assalamualaikum Muslimah cantik calon penghuni surganya Allah :’) khusus malam ini kita sharing tentang #AkhlakMulia yuk.   Seperti apa sih ciri-ciri Wanita berakhlak Mulia? Sally berikan...